Zamojski Oddział Militarno Operacyjny
ASG i nie tylko
FAQ
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Szukaj
Forum Zamojski Oddział Militarno Operacyjny Strona Główna
->
Scenariusze
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
ASG ogólnie
----------------
Info
Start
Sprzęt
Repliki Broni
Z.O.M.O. - Zamojski Oddział Militarno Operacyjny
----------------
Rekrutacja
Ustawki
Organizacja
Scenariusze
Pytania i ankiety
Problemy i prośby
Ogłoszenia newsy na forum itp.
Korespondencja Wojenna
Offtop
Galerie
Survival
Oporządzenie
Zloty
Inne
----------------
Bla bla bla
Forum
Artykuły i dyskusje
Tylko dla ZOMO (patrz Organizacja/Tylko dla ZOMO - grupy)
----------------
Polityka wewnętrzna grupy
Reorganizacja
Manewry i Szkolenia
Ustalenia Rady Gminu
Plany, oporządzenie, zaopatrzenie
Archiwum
Niewypały
Linia Mołotowa
Ankiety
Pokazy
ShoutBox
----------------
taki sobie czacik
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
stacho
Wysłany: Wto 20:35, 15 Sty 2008
Temat postu: Kody
Przewidziany Scnenariusz by Dziadek
KODY
Krótki, scenariusz przygotowany z myślą o miejscówce w Otwocku - "przychiatryk", ale może być łatwo zaadoptowany w każdym innym miejscu.
... W dalszym ciągu między Autonomią Mazowii, a Mazurią trwa kruchy rozejm...
Dwie przygraniczne jednostki dysponują kodami startowymi do baterii rakietowych. Celem rozgrywki jest pozyskanie jak największej ilości fragmentów kodu przeciwnika jednocześnie nie dopuszczając do utraty własnych. Aby działaniom nadać tępa wyznaczony jest limit czasowy.
Cel:
1. Odnaleźć jak największą ilość fragmentów kodów startowych przeciwnika;
2. Przekazać zdobyte kody do własnej bazy. Każdy żołnierz wyposażony jest we własne urządzenie nadające sekwencję kodu do własnej bazy (kod zostaje przekazany do bazy automatycznie, gdy wejdzie w posiadanie żołnierza), gdzie pracują wojskowi informatycy, którzy na podstawie dostarczonych fragmentów kodu odszyfrują sekwencje startowe rakiet. Im większa ilość przekazanych kodów tym szybsze będzie pozyskanie sekwencji startowej;
3. Wygrywa ten zespół, który w wyznaczonym czasie zdobędzie więcej fragmentów kodu.
Detale techniczne:
1. Limit czasu zależnie od ilości osób, ale nie mniej niż 15 minut.
2. Ilość kodów: cztery w drużynie;
3. Rozmieszczenie drużyn i kodów: każda drużyna zajmuje jedno skrzydło budynku. Drużyny powinny rozmieścić w po jednym z fragmentów kodu na piętrze, parterze, piwnicy oraz jeden fragment kodu powinien posiadać dowódca drużyny lub wyznaczony przez niego żołnierz;
4. Kodów nie należy ukrywać (np. pod stertą śmieci itd.), powinny być widoczne po wejściu do pomieszczenia, w którym się znajdują.
ps. Scenaiusz przewidziany na 20-stego
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by
Ulf Frisk
and
Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin